Saturday, December 29, 2007

元旦快到啦
我今天为了补偿星期一的假,得上一天的班
办公室里还有挺多的人,可是也有挺多人修了假,比如我的经理,老板等。
郁闷世啦!圣诞节上了班,星期六又要上班。。。
他们说,“Lady Luck 是个善变的人”,我自己听了,觉得挺对的。
平安夜和圣诞天,还玩的挺开心的。可是今天又要上班,然后明天准备去澳门过元旦,
要坐4hr的车哦!听嘛啊!
还要过两个星期,就要发工资了,可是。。。我一直在想,为什么每个月的
工资发了,我就花得很多呢?

by gawd its fucking boring day .... I feel damn retarded typing in chinese ....
for those of you who know me well, I get random and spontaneuos when I'm bored, so BEAR with me.

And I bloody must go get some earphones soon, cause the ones I have right now are freaking spoilt (like one piece working, one piece not working .... so yea, I'm having a good time in one ear and in my right ear -nada-!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

>